01 augustus 2019 Koh Phangan

1 augustus 2019 - Koh Phangan, Thailand

Sonja had een goede nachtrust gehad en dat is natuurlijk zo gek nog niet want ze sliep namelijk naast mij. Ik had de hele nacht op wacht gestaan om alle ongedierte direct te elimineren. Na een goede koude douche zijn Sonja en ik gaan ontbijten. Het ontbijt is wat aan de magere kant en dan gaat op zo’n moment een spaghetti carbonare er natuurlijk goed in. French toast voor Sonja en de kinderen bleven nog even iets langer liggen en gingen dus wat later ontbijten.

Lara zwembad

Na het ontbijt nog even haast maken met het handdoekje leggen maar we hadden uiteindelijk vier stoelen naast elkaar. Missie geslaagd en nu de hele dag niets doen. Dat lukte gelukkig zeker twee minuten voordat ik het water inging voor een balgevecht met Sam.

Spierbal Sam

Lara heeft een vriendinnetje hier dus die verloor al gauw interesse in ons. De rest van de dag hebben we heerlijk bij het zwembad gehangen en genoten van een cool drankje op zijn tijd. Lara is nog druk bezig geweest om een dam te bouwen voor de opkomende vloed maar deze was te dicht bij de waterlijn gebouwd waardoor hij verpulverd werd onder de opkomende golven. Behalve dat Sam druk bezig was met bal gooien en zijn zusje pesten heeft hij toch lelijk zijn nek verdraaid. Wij weten niet wat er net buiten de supermarkt rond liep maar het moet wel een schoonheid geweest zijn dat hij er een hernia aan riskeerde.

Koh Phangan (Lara is een dam aan het bouwen)

Eenmaal bij gekomen van de schrik zijn we gaan eten bij ons favoriete en enige restaurant, de dreamland resort restaurant en hebben we weer heerlijk gegeten. Verder deze avond zal er niet veel gebeuren en zal Netflix iets vroeger dan gepland beginnen. Morgen weer een dag en van het niets doen word je toch heel gaar dus de oogjes gaan wat eerder dicht vandaag.

1. Anja:
    1 augustus 2019
    Heerlijk een dagje rust. Even bijkomen van al die avonturen.