31 juli 2019 Koh Phangan

31 juli 2019 - Koh Phangan, Thailand

Rond een uurtje of 08:00 uur werd er bij ons aan de deur geklopt en tot onze verbazing was het Sonja die gezien haar uitdrukking en kleine walletjes niet geslapen had.

Koh Phangan

Ze had namelijk met de schoen van Sam en blijkbaar Sam met de schoen van Sonja een enorme reuze kakkerlak tot moes geslagen. Eerst een poot er af en toen het beest maar in zijn geheel vermoord. Verder heeft ze op de wacht gelegen of er niet ergens nog een spin of gekko kwam kijken. Ze had het helemaal gehad met het paradijs en wilde eigenlijk weg.

Koh Phangan (Ramon op de rotsen voor het resort)

Gelukkig was dit maar voor één nacht en gingen we verhuizen naar een vier persoonskamer. Deze had namelijk geen reuzen mieren, vleermuizen, spinnen, gekko’s of enorme kakkerlakken maar  was klinisch schoon....

Koh Phangan (krab in schelp aan het strand)

tot op de dag van vandaag hebben we gelukkig niets meer gezien. Na het ontbijt zijn we heel de dag bij het zwembad gaan liggen en hebben we er een heerlijk relaxed dagje van gemaakt. Dezelfde avond zijn we weer gaan eten bij ons resort en het bleek weer zo stil te zijn. Waar zijn al die mensen toch van ons resort? We zijn er nog niet achter maar wat maakt het uit, het is paradijs.

1. Gisela:
    1 augustus 2019
    Hahaha, nog even volhouden Sonja! Op de Parklaan wonen geen enge beesten.
  2. Sonja:
    1 augustus 2019
    Maar wel op de Parkweg 😜
  3. Anja:
    2 augustus 2019
    Oh Sonja wat eng. Had je geen spuitbus?
  4. Sonja:
    2 augustus 2019
    Nee helaas...🥴 maar deze spin was zo groot en harig dat een spuitbus toch niet genoeg was vrees ik. Het leek op een soort vogelspin 😣
  5. Ramon:
    2 augustus 2019
    Hij leek op de spin uit de grot bij Myanmar 👍