02 augustus 2019 Koh Phangan

2 augustus 2019 - Koh Phangan, Thailand

Vandaag niet veel te vertellen. Het is onze laatste dag op Koh Phangan en het weer is niet al te best. We hebben lekker uitgeslapen en gaan rond een uurtje of 09:00 uur eens ontbijten. Zoals gewoonlijk liggen de kinderen nog in bed en gaan wij alvast een plekje reserveren bij het zwembad en ontbijten. Ook hier in het verre Azië is het handdoekje leggen en we hadden de laatste vier stoelen. Het zwembad was op 1 persoon leeg dus je vraagt je af wat doen al die handdoeken hier.

Koh Phangan (Sam aan het luieren)

Na het ontbijt hebben we een schep voor Lara en een balletje voor Sam gekocht. Een beetje gegooid de hele ochtend en Lara heeft een dam gebouwd op het strand samen met haar vriendinnetje.

Koh Phangan (Lara aan het bouwen van een dam)Om 12:30 uur brak de hel los en kwam het met bakken uit de hemel, niet een kleine bak maar het leken wel containers zoveel water kwam er naar beneden. Normaal duurt zoiets een kwartiertje maar na een uur was het nog aan het plenzen. Koh Phangan (Stortbui)Sonja had het gehad en trok zich terug naar haar kamer en de rest dook het zwembad weer in om een balletje over te gooien. Na een tijdje kozen wij ook maar even om ons terug te trekken en even een dutje te doen of op de iPad te gaan. Vroeg in de avond was het weer droog geworden en zijn we een stukje gaan wandelen waar we aan het eind van de baai een paar schommels tegen kwamen. Het was toch weer een stukje paradijs... Na een tijdje weer terug gewandeld en een hapje gegeten. Ik geloof dat iedereen nu voor de derde keer het zelfde gerecht had uit gekozen en waarom ook niet, het was lekker. Tijdje zitten kletsen met zijn drieën terwijl Lara op strand een mooi kasteel aan het bouwen was. Na het eten richting het huisje voor een welverdiende iPad afsluiting. Morgen dus naar de laatste bestemming “Koh Samui”.

1. Dorthy Leijten:
    2 augustus 2019
    Nou jongens, jullie hebben ongelooflijk veel gedaan en gezien! Een reis om nooit te vergeten!! Hé Lara, wat heb jij iets gaafs gemaakt op het strand, een echt kunstwerk 👍.