10 juli 2019 Bangkok

10 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Wat eten, een paar filmpjes, even indutten en weer eten en we zaten alweer aan de grond.. Helaas ging de tijd voor andere reizigers iets meer sneller en soepeler en hadden moeite met de lange vlucht. Eenmaal aangekomen hoopte we op een snelle douane controle en de geplande taxi rit naar ons hotel maar helaas..... Na aankomst ruim 2 uur in de rij gestaan voor de douane controle en geen taxi gezien met de naam “BOS” er op. Toch maar even gebeld en bleek dat ze de nieuwe aankomsttijd niet hadden doorgekregen. Jammer want nu waren we pas in de middag in ons hotel en konden we na het inchecken direct aan de lunch.

Prince Palace Hotel (Pool zwembad)

Na onze lunch was het tijd om het zwembad te veroveren en het duurde ook niet lang of we hadden het heerlijke bad voor ons alleen. In de avond even snel een garnalenschotel met varkensvlees gegeten en de overige stoeren metgezellen een bakje gefrituurde rijst. Die avond zijn we lekker vroeg gaan slapen want onze fietstocht met Co van Kessel stond alweer voor de deur.