27 juli 2019 Ziplinen

27 juli 2019 - Chiang Mai, Thailand

We hadden de wekker om 06:00 uur gezet om te gaan ziplinen. Het weer zat een beetje tegen omdat het regende sinds 02:00 uur vannacht en het nog steeds regende. Onze regelaar van alles “Rolf” was druk bezig met het ontbijt en het controleren of Ziplinen wel doorging. Vanuit de organisatie kreeg hij te horen dat het natuurlijk doorging en dat we klaar moesten staan tussen 07:00 uur en 07:30 uur. Dus snel het ontbijt erin en netjes klaar staan om op 07:00 uur te worden opgehaald. Zoals we verwachten kwamen ze ergens tegen 07:45 eens aanrijden. Gelukkig hadden ze al de rest van de Nederlanders al ingeladen en konden we vertrekken naar The Eagle Zipline Adventure.

Chiang Mai (Zipline, Sam en Sonja)

We werden afgezet op de plaats van bestemming hoewel het eerder een Drop Off point was. We stapte uit en hadden geen idee waar we naar toe moesten, we hadden niets eens betaald. Na een beetje rondgevraagd te hebben kwamen we er wel uit en kon onze reis door de bomen beginnen. We werden opgepikt door een pick-up truck die ons naar de eerste Zipline bracht.

Chiang Mai (Zipline, Lara)

Lara wilde als eerste beginnen, die waaghals en de rest volgde er achteraan. Ik geloof dat de meeste filmpjes al op het internet rondzwerven anders staan er op de site er nog wel een paar. Een paar uur later waren we klaar en hadden echt iets gaafs gedaan. Het was gewoon leuk en niet eng behalve voor mij dan de eerste keer abseilend naar beneden. Ik had hier wat meer van verwacht maar dit ging over het algemeen traag en gaf je niet de extra kick. Na afloop wat Thais voedsel erin en op weg weer naar het resort. Al met al een gave dag en een must als je in Thailand bent.

Chiang Mai (Zipline, groepsfoto)

Die avond hebben we het gevierd bij Nana Jungle, een wat luxer restaurant dan de Samurai. Als afsluiter nog een cappuccino gedronken bij Rolf en toen lekker vroeg het mandje in.

1. Me:
    29 juli 2019
    En nog een dapper avontuur👍